Kõigepealt on sul vaja välja mõelda 20-25 rooga, mida järgneval paaril kuul süüa teha võiks. Tõenäoliselt kulub sul selle ülesande peale umbes 15-20 minutit, kuigi roogade nimekiri võib esialgu tunduda hirmus pikk. "Kui otsast pihta hakkad, näed isegi, kui kiiresti see tegelikult käib," kinnitab autor ja soovitab sisse kirjutada ka kõige lihtsamad eined nagu võileib või omlett. Mõtle nende einete peale, mida oled varem hea meelega teinud ja söönud, aga mis nüüd on unarusse jäänud. Kogu retsepte pereliikmetelt ja katseta uusi, mis kokaraamatutest ja internetiportaalidest silma jääb. Inspiratsiooni saad ohtralt näiteks Oma Maitse retseptiveebist.

Kui see nimekiri on valmis, jaga road viite erinevasse kategooriasse.

1. Kiired eined (valmis 15-30 minutiga)

2. Säästukad (road, kus saad kasutada eilseid jääke, valmistoit, vähe koostisosasid)

3. Nädalavahetuse hõrgutised (road, mille valmistamiseks kulub pisut rohkem aega ja vaeva)

4. Pere lemmikud (lasanjed, supid, pirukad jms)

5. Uued retseptid, mis on kokaraamatutest või retseptiportaalidest silma jäänud

Seejärel on need eined vaja nädala peale ära jagada. Lapsel õhtul trenn? Järelikult tuleb menüüsse mingi kiire eine. Külalised plaanis? Proovi midagi uut. Kolmapäevaõhtul on pisut rohkem aega? Ilmselt on kõik rõõmsad, kui võtad ahjust lemmiku lasanje välja.

Ja kui see jagamistehe tehtud saab, on selle järgi üsna lihtne poenimekiri kokku panna. Säästlikumad perenaised juba teavad, et ahjukanast saab teha vähemalt kolm erinevat rooga, seega on mõistlik menüü kokkuhoiu nimel koostada selliselt, et ülejääke saab järgmistel päevadel järgmistes roogades kenasti ära kasutada. Vaata näiteks: lõhesalat aiarohelisega või maitsev ahjuvorm kartuli ja soolalõhega.