„Kui mullu avasime kolm uut pitsakohta Märjamaal, Muugal ja Narvas, siis alanud aastal on kavas avada vähemalt viis uut müügi- ja söögipunkti. Samuti plaanime laieneda riigist välja ja avada frantsiisimüügi naaberriikides.”

Samuti soovib Peetri Pizza sel aastal rõhku panna sellele, kuidas olla oma tegevuses ressursitõhusamad, et panustada keskkonnahoidu.

„Iga tootmisega kaasneb materjalikulu ja jäätmeteke ning meie eesmärk on seda minimeerida. Mõtteid ja ideid on igasuguseid ning on suur lootus, et alanud aastal midagi juba realiseeritakse,” ütleb Pleiats ja lisab, et paaril viimasel aastal on oluliselt uuendatud nii tootmis- kui ka tellimistehnoloogiaid.

Aasta lõpus avati üleriigiline lojaalsusprogramm ja kevadel on plaanis avada oma telefoniäpp, mis teeb tellimise veelgi kiiremaks ja mugavamaks.

2021. aastal lisas Peetri Pizza oma menüüsse ka taljesõbralikud Fitlapi pitsad ja pastamenüü, mis on tulemuste põhjal väga hästi vastu võetud. Populaarseim pitsa oli, nagu ka varasematel aastatel, Mafioso.

Peetri Pizza on 1990. aastal loodud frantsiisikett, mis hõlmab Eestis ligi 50 pitsarestorani. Eesti turul müüakse aastas keskmiselt üle 1,5 miljoni pitsa. Peetri Pizzas on ametis üle 300 pitsameistri üle Eesti. Viimastel aastatel on loodud uus teenindusstandard ja pitsameistrite akadeemia. Tänavu ootab ees aga põhjalik kolmeosaline teeninduskoolitus kogu ketile.


Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid