Enne, kui selline kiiduväärt algatus üle kogu saareriigi levis, katsetati seda 40s toidupoes ning klientidele jagati laiali enam kui 17000 tasuta toodet.

Ettevõtte Island Foods tegevdirektor Richard Walkeri sõnul mängib "kõlblik kuni" ja "parim enne" kuupäev ostuotsustes suurt rolli, mistõttu pidasid nad lausa hädavajalikuks leida üle jäänud, kuid söögiks kõlblikule toidule mingi hea lahendus. "Toiduraiskamise vähendamine on meie jaoks prioriteediks, sest soovime vähendada oma tegevuse mõju keskkonnale," selgitas ta. "Free on last day" kampaania mitte ainult ei aita toidujääke vähendada, vaid toetab ka meie kliente, kelle jaoks toidu hind on ülimalt tähtis. Nemad saavad sel moel vähendada toidukorvile kuluvat raha, meie aga viskame sellevõrra vähem toitu minema," rõõmustas ta.

Kas ka Eestis võiks mõelda taolise ettevõtmise peale?

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena