Tallinna kiiremaid e-poode küsib toidu- ja tarbekauba kojuveo eest vaid 0–3 eurot
Aasta tagasi, esimese lockdown’i ajal kasvas plahvatuslikult toidupoodide kojukandeteenuse populaarsus. Polnud inimest, kes seda ei katsetanud, ja jaeketid pidasid üksteise vastu tulist võitlust klientide pärast.
Toiduainete jaeturu uustulnuk MegaTurg.ee avas oma e-toidupoe möödunud aasta septembris ja nüüdseks on e-poe valikus ligi 20 000 toodet ning sortiment aina kasvab, sest e-poes jagub ruumi piiramatult võrreldes tavapoega, kus iga sentimeeter maksab. Esindatud on kõik põhilised tootegrupid alates puu- ja köögiviljadest, leivast, saiast, lihatoodetest, lemmikloomatoodetest ning lõpetades kohvi, mahla ja beebitoodetega. Lisaks on esindatud nii apteegi-, hügieeni- kui ka majapidamistooted.
Kauba kvaliteedis ja toodete komplekteerimise kiiruses järeleandmisi ei tehta. Ettevõtte vastutav juht Aivar Maasik märgib, et kui klient tellib e-poest omale tooted koju täna enne kella 14.00, siis saab ta need Tallinnas ja selle lähiümbruses kulleriga kätte juba järgmisel tööpäeval pärast kella 14.00. Samuti on võimalik tellida valikuliselt tooteid pakiautomaati üle Eesti või tulla komplekteeritud toodetele ise järele jaotuspunkti, mis asub Tallinna kesklinnas aadressil Kauba 1b.
Maasik tõdeb, et paraku kardavad paljud inimesed jätkuvalt toidukaupu e-poest tellida, eriti just vähetuntud e-poodidest. Peamiselt kardetakse probleeme toodete kvaliteediga. „Kardetakse, et puu- ja juurviljad ei pruugi olla kvaliteetsed, näiteks e-poe fotol kuvatakse ilusat toodet, samas ostukorvis on need plekilised. Samuti kardetakse, et ostukorvi võidakse panna tooteid, millel parim enne tähtaeg on liiga lähedal või suisa möödas.”
MegaTurg.ee e-poest ostes seda ohtu ei ole. „Me ei hoia laovarusid, mis võivad käest ära minna, võrreldes tavapäraste jaekettidega, kus igas kaupluses on märkimisväärses koguses kiiresti riknevaid tooteid, teadmata, kas ja millal need kaubaks lähevad. MegaTurg.ee väljastuspunkti saabub iga päev tootjatelt ja hulgiladudest värske kaup sellises koguses, mis on klinditellimustega kaetud ja komplekteerimisel jälgitakse hoolikalt, mida toidukorvi pannakse,” kinnitab Maasik.
Lisaks näitab senine praktika, et umbes 98 protsenti tellimusi täidetakse 100 protsendi ulatuses ja kliendid ei pea tundma ebamugavust, et mõni kriitiline toiduaine jääb ostukorvist puudu. Boonuseks on seegi, et MegaTurg.ee e-poes on igal kuul ligi 800 toodet sooduskampaanias.
Võrreldes konkurentidega, kus kahe tunni möödudes, kui ostu pole sooritatud, on sinu poolik ostukorv haihtunud (pead alustama uuesti, milline ajakulu), ei kustutata MegaTurg.ee keskkonnas klientide poolikuid ostukorve ära. „Seetõttu on meie e-poes võimalik ostukorvi kokku panna suisa mitme päeva jooksul, kui jälle midagi meelde tuleb. Muudkui aga lisad puuduolevad tooted juba avatud ostukorvi ja ongi lõpuks nädala olulisemad tooted tellitud,” ütleb Maasik.
MegaTurg.ee e-poes on ostuprotsess kiire, pole vaja end kasutajaks registreerida, lisaks saab oste sooritada ka mugavalt mobiilist. „Statistika näitab, et umbes 54 protsendi meie klientidest kasutavadki ostlemiseks nutitelefoni, kust saab ka mobiilse ID olemasolul mugavalt ostu eest tasuda,” toob Maasik välja, lisades, et muu hulgas eristab neid teistest e-toidupoodidest innovaatiline IT-arendus, Ekspresskassa, kus erinevates tootekategooriates on plussmärgiga tooted mäpitud. „Näiteks klikkides tomati peale, kuvatakse erinevaid tomateid kasvavalt kilohinna järgi, mis on ülimugav ja kiire.”
Kokkuvõttes on tarbijad sageli oma harjumustes kinni ja seetõttu võivad jääda nii mõnedki uued võimalused proovimata. Julge murda traditsioone ja proovi midagi uut! Tule ostlema MegaTurg.ee e-poodi – kvaliteetne kaup kiirelt ja mugavalt kätte, kodust lahkumata.