07.03.2021, 07:00
Edulugu: kuidas eestlanna keset koroonakriisi oma elus täieliku kannapöörde tegi ning Londoni kesklinnas eduka pastadeli avas
“Pasta ei ole ainult viis kõhtu täis saada,see on looming,” ütleb keset koroonakriisi Londoni kesklinnas pasta-deli avanud Egle Loit (33) veendunult. “Mind lummab pasta juures just lihtsus ja mitmekesisus: kui vähe on vaja selleks, et midagi luua!”
Egle brändi nimi on väga personaalne: Darling It’s Me – Kallis, See Olen Mina! See on Egle meeldetuletus iseendale: mina olen oluline. Ja ka kliendile: kallis, see oled sina, võta aeg maha ja luba endale midagi head. “Meil kõigil on alati valida, kuidas me oma aega kulutame ja mida sööme. Aga mina mõtlen nii, et kui ma ei võta aega, et teha iseendale head süüa, siis mille jaoks mul üldse on aega,” jutustab Egle kirglikult ja vastuvaidlemist mittesallival toonil.
Oled juba tellija?