JOHNNIE WALKER: 200 AASTASE AJALOOGA IKOON
Johnnie Walker’i visikid on sündinud lõputu katsetamise tulemusena. John Walker ja
tema poeg Alexander huvitusid sügavuti segamise kunstist ning lihvisid maitset nii teega
Hiinast kui erinevate viskidega naabruskonna piiritusetehastest. Selline katsetamine viiski välja Johnnie Walkeri portfellis olevate mitmekesiste toodeteni.
1867.aastal kirjutab Alexander oma kirjas „mitte midagi ei tohi tulla turule meist paremat“ ja see on manifest jäänud Johnnie Walkerit saatma kõik need 200 aastat.
Sellel aastal sai aga maailma nr. 1 šoti viski Johnnie Walker mainekal tööstusharu auhinnavõistlusel, International Spirits Challenge'il (ISC), enneolematu kuldmedalite saju kõikide võistluses osalevate viskidega. ISC on üks autoriteetsemaid ja mõjukamaid alkohoolsete jookide võistlusi kogu maailmas. Seda peavad paljud maailma juhtivad kangete alkohoolsete jookide tootjad kvaliteedi ja tipptaseme standardiks.
Sümboolselt saabus võit just siis kui Johnnie Walker tähistab sel aastal oma 200. aastapäeva.
Tänavusel võistlusel osalesid: Johnnie Walker Red Label, Johnnie Walker Black Label, Johnnie Walker Double Black, Johnnie Walker Green Label, Johnnie Walker Gold Label Reserve ja Johnnie Walker Blue Label – ja nad kõik said ihaldatud kuldmedali.
12. novembril esilinastub Discovery Canneil’il Anthony Wonke film The Man Who Walked Around The World, mis räägib sellest kuidas Johnnie Walkeri brändist on kasvanud ikoon, mida selleks on tehtud ning kuidas üks bränd 200 aastat hiljem on ikkagi veel sihtrühma jaoks relevantne.
TÄHELEPANU! TEGEMIST ON ALKOHOLIGA, MIS VÕIB OHUSTADA TEIE TERVIST!