Noma 2.0 õhtu- ja lõunasöögid müüdi kogu hooajaks välja vähem kui 14 tunniga
Maailma ühe kuulsaima ja innovatiivsema restorani Noma teine tulemine saab olema edukas, sest Noma 2.0 tuntud restorani jägmise aasta esimene hooaeg müüdi täielikult välja vähem kui 14 tunniga.
300 eurose hinnaga ettmakstud õhtusöögid olid terveks hooajaks välja müüdud esimese pooleteise tunniga, piletite müüki tulekust. Viimased kohad - 8 kohta lõunaks märtsis 2018 - osteti ära samal õhtul ehk vaid 14 tundi pärast piletite müüki tulekutut, vahendab Eater.com.
Restorani peakokk ja kontseptsiooni autor Rene Redzepi pani Noma kinni selle aasta alguses, et avada restoran uuesti teises kohas koos toimiva linnafarmiga. Uue restorani ehitamise ajal on aga Redzepi rännanud läbi maailma ning pidanud pop-up restorane Tokyos, Sydneys ja Tulumis Mehhikos.
Noma 2.0 pidi algselt uksed avama juba 2017 aasta lõpul, kuid ehitus venib ja hetkel tehakse esimene avalik söömine seal alles jaanuaris 2018. Hetkel kolab aga peakokk koos oma meskonnaga mööda Skandinaaviat ning otsib kokku uusi maitseid, tooraineid ja küpsetusviise. Idee järgi hakkab Redzepi pakkuma restoranis Noma 2.0 erinevaid menüüsid, sõltuvalt aastajast ja tooraine päritolust. Restoran avatakse "mereannimenüüga", millele järgneb suvine "juurviljamenüü", millele järgneb sügisel juba "metsa- ja ulukimenüü".