Koos tippkokk Tõnis Siiguriga on ta kokku pannud spetsiaalse menüü festivali jaoks. Menüüs on näiteks omanäoline bürger, mis on süsimusta burgeri saiaga ja mille vahel on barbeque põrsakõht.

“Lisaks kõigele mule pakume ka fish and chips´I, kus me kasutame kalana meie enda Eesti sprotte, mis on krôbedad ja friteeritud,” lisas Koppel.

Festivali peakorraldaja Mattias Hedlundi sõnul tehti tugeva partneri valikul väga palju tööd. „Käisime Eestis ja testisime erinevaid restorane. Meile meeldib proovida parimaid restorane ja meile soovitati NOAd. See oli tõesti üks parimaid kohti, mida kogu Euroopas oleme proovinud ja tundus loogiline, et see on restoran, mida soovime ka Into the Valley festivalile,“ selgitas Hedlund.

Noa restoran

Into the Valley festivalikogemuse võtmesõnadeks on unikaalsed asukohad, hea elektrooniline muusika, teedrajav tehnoloogia, innovaatiline kunstiprogramm, gurmeeelamused ja sotsiaalne võrdsus.

Festivali "Into the Valley" korraldab Stockholist pärit promo-grupp Music Goes Further. Nende korraldada on veel kaks festivali - Into the Factory (Rootsis) ja Into the Castle (Lõuna-Aafrika Vabariigis). Kokku leiab järgneva 3 aasta jooksul aset 6 uut festivali. Festivalikogemuse võtmesõnadeks on unikaalsed asukohad, hea elektrooniline muusika, teedrajav tehnoloogia,innovaatiline kunstiprogramm, gurmeeelamused ja sotsiaalne võrdsus.