„Alustasime Rakvere tootepakendite rebrändinguga ligi viis aastat tagasi – see on tähendanud ajamahukat ja järjekindlat tööd brändi arendamisel, et kogu tooteportfell näeks välja ühtne tervik, kannaks brändiväärtusi edasi parimal moel ning eristuks konkurentidest,“ selgitas Rakvere brändijuht Triin Lõoke.

„Mul on ülimalt hea meel, et meie pingutusi ning head koostööd loovagentuuriga on märgatud ka laiemalt ja Rakverele omistati kõige säravam kuldne auhind,“ lisas Lõoke.

„Üks asi on tootemargi alla koguda neli toodet, aga hoopis teine asi brändida Rakvere 328 toodet,“ ütles loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht Urmas Villmann.

„Kui sul on loendamatul hulgal erinevaid pakenditüüpe ja tooted varieeruvad searasvast grillribideni, on tõeline katsumus välja mõelda, kuidas muuta bränd ühtseks ning viia see ka teistesse kanalitesse, näiteks televisiooni. Patenteeritud roheline värv ja lihtne puhas disain teeb väga raskeks poes Rakvere toodetest mööda vaatamise − roheline meri on poeletid üle võtnud,” lisas Villmann.

Eesti Disainiauhindadega tunnustatakse iga kahe aasta tagant parimat Eesti toote-, veebi-, teenuse- ja graafilist disaini. Vaheaastatel antakse välja ainult graafilise- ja veebidisaini auhinnad. Eesti Disainiauhindu annavad välja Eesti Disainikeskus, Art Directors Club Estonia, Eesti Disainerite Liit, Teenusmajanduse Koda.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid