Pizzakioski edulugu: pisikesest kohvikust kasvas üle-eestiline restoranide kett
Pizzakioski põhitooteks sai kohapeal valmistatud pannipitsa ehk siis niinimetatud Ameerika stiilis pitsa (American Pan Pizza), mis erineb tavalisest õhukese põhjaga krõbedast Itaalia pitsast oma erakordselt koheva põhja ning rohke täidise ja juustu poolest. Tegu on maitseterikka tervislikest komponentidest pitsaelamusega, mis täidab korralikult ka nõudlikuma pitsasõbra kõhu.
Pannipitsade nõudluse kasvamisel sai mõni aeg hiljem Pizzakioskist frantsiisiettevõte. Frantsiisimise teel on 12ne aastaga arenenud Paides väikese restoraniga alustanud Pizzakioskist välja üle-eestiline pitsamüügikett, kuhu kuulub tänaseks 28 kioskit, neist kõige uuem, Ujula Pizzakiosk Tartus, avati 25. aprillil 2016. Uusi pitsamüügikohti on aga tänu tublidele frantsiisivõtjatele selle aasta sees veel juurde tulemas. Lähiaastate plaan on avada esimesed Pizzakioskid ka Lätis ja Soomes.
Pizzakiosk jätkab oma klientide rõõmuks laienemist ka tulevikus ning ootab oma ketiga liituma kõiki, kel huvi hakata Pizzakioski frantsiisivõtjaks. Frantsiisileping sobib neile, kes ei taha hakata ise nullist ettevõtet looma ja iga detailiga oma pead vaevata, vaid sooviks võtta läbiproovitud ja ennast juba tõestanud ettevõtte ärimudeli. Pizzakioski frantsiisist huvitatud peaksid võtma ühendust Pizzakioski omaniku Kurre Ehrnsteniga. Vajalikud kontaktid leiad SIIT
Täpsemat infot Pizzakioski müügipunktide ja tootevaliku kohta vaata SIIT
Pizzakiosk, see on head sõbrad, kvaliteetne tooraine, rohkem sisu, käsitsi tehtud ja õnnelikum Sina!