Kasteina sõnul lähtuti tavaportfellist selgelt eristuvaid maitseid pakkuvale katusbrändile uue nime valikul üheltpoolt Saku Õlletehase ligi 200-aastasest ajaloost ning teisalt kiiresti muutuvast ja arenevast õlle- ja siidrimaailmast.

“Antvärk tähendas ammuses eesti keeles meistrimeest ehk käsitöölist, kes on pühendunud oma kunstile ja teeb oma tööd alati südamega. Nii on ka meie siidri- ja õllemeistritega. Igaüks, kes ostab poes või restoranis Saku Antvärgi tooteid, võib kindel olla – sellest sarjast leiad alati põnevaid ja uudseid maitseid, mis hingega tehtud,” lausus Kastein.

Saku Antvärgi tootesarjas on hetkel kolm erinevat õlut – Citra IPA, Dark Lager ja American Ale. Neid täiendavad naturaalsed siidrid Pilvine Õun ja Mesine Pirn. Kõik tooted on müügil 0,33l klaaspudelis. Lisaks on esmakordselt Horeca-sektoris saadaval vaaditoodetena IPA ja kuiv õunasiider Paljas Õun.