„Kampaaniat tehes saame inimestelt pidevalt ideid agressiivsena tunduva alkoholireklaami vähendamiseks. Selle konkreetse mõtte kirjutas minu Facebooki seinale hiljuti hea tuttav. Ka varem on korduvalt kuulda olnud, et tegelikult häirivad need õhtused meeldetuletused paljusid. Mõtlesime oma peol välja hõigata, et kas keegi soovib kodanikualgatuse korras poekettide poole pöörduda ning paluda neid meeldetuletusi vähendada. Idee püüdis kinni Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats.“

„Loodan, et Rimi eeskuju on märk saabuvast uuest normaalsusest – ettevõtted, kes alkoholi pealt teenivad, saavad teha väga palju, et alkoholi kahjud oleksid minimaalsed. See võib tähendada mõnikord loobumist mõnest ekstra pudeli müügist, aga on õige asi, mida teha,“ märkis Raudne.

„Rimi on alati olnud osaline alkoholiteemalistes aruteludes ja võtnud kuulda häid nõuandeid, mis puudutavad sotsiaalset vastutustundlikkust alkoholi müümisel,“ sõnas Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats. „Jõudsime NO teatris toimunud kohtumisel järeldusele, et õhtused meeldetuletused kauplustes selle kohta, kui kaua saab veel alkoholi osta, võivad mõjuda kliendile hoopis survestavalt ning tuletavad meelde, et alkohol on veel ostukorvi pistmata.“

„Arvan, et kõik eestlased on õhtusest alkoholimüügi keelust tänaseks juba teadlikud, seega me ei näe tõesti põhjust, miks need meeldetuletused peaksid enam vajalikud olema,“ lisas Katrin Bats. „Kui õhtune müügikeeld kehtestati, siis olid meeldetuletused mõeldud müüjate kaitseks, kuna esimene pahameel elati välja nende peal. Täna aga on enamus kliente müügikeelust teadlikud.“