1891. aastal avatud prantsuse-vene stiilis kohviku omanik Karl Fazer oli avatud meelega kondiiter, kelle julgus ja ettevõtlikkus inspireerib perefirmast välja kasvanud suurettevõtte arengut tänaseni. Fazer on aastakümnete jooksul kuulanud tähelepanelikult kõikjal maailmas oma klientide värskeid ja kirkaid ideid, jäädes samas truuks oma traditsioonidele. Nii on ka Fazeri tänavuse 125. juubeli eesmärk saada osaks inimeste piduhetkedest ning muuta elu igat päeva pisut maitsvamaks.

"Ma olen väga rõõmus ja uhke nii meie ettevõtte kui ka meie kvaliteetsete ja maitsvate toodete üle. See tundub uskumatu, et 125 aastat tagasi minu vanavanaisa avatud väiksest kondiitriärist on kasvanud suur kontsern, mis on jätkuvalt perefirma,“ ütles ettevõtte neljanda põlvkonna esindaja ja Fazeri šokolaadi- ja kakaoekspert Majlen Fazer.

Fazer on aastakümnete jooksul kuulanud tähelepanelikult kõikjal maailmas oma klientide värskeid ja kirkaid ideid, jäädes samas truuks oma traditsioonidele.

Fazer Eesti müügidirektori Vladimir Sapožnini sõnul ei ole Fazeri ajalugu Eestis küll sama pikk kui naaberriigis Soomes, kuid kaubamärk on mänginud eestlaste seas olulist rolli juba mitmeid aastakümneid.

„Fazer sümboliseeris juba nõukogude ajal paljude eestlaste jaoks kättesaamatut välismaailma. Eesti tarbijad kogesid seda vaevu tuntavast šokolaadilõhnast, mis õhkus õhinaga kollektsioneeritud kommipaberitelt, või esimestest Soome näkileibadest, mis Eestisse müügile jõudes tähistasid uue ajastu algust Eesti kaubanduses. Täna tähendab Fazer eestimaalaste jaoks kõrgeima kvaliteediga maiustusi ning paljusid Eesti armastatumaid pagaritooteid. Fazeri juubel loob kõigile eestimaalastele põhjuse tähistada koos meiega terve aasta vältel,“ kinnitas Sapožnin.

Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena