Santa Maria teeb oma maitseainetega lõpu igavatele toitudele
Santa Maria alustab üleskutsega “Lõpp igavatele toitudele”, mille eesmärk on tõsta inimeste teadlikkust maitseainetest ja tutvustada toiduvalmistamise fantaasiaküllast maailma.
Santa Maria turundusjuht Kelli Maar julgustab inimesi toitudega katsetama, et kogeda kiire elutempo juures tõelist maitseelamust.
"Toit ei pea olema igav ja üksluine, vaid seda saab lihtsalt ja kiirelt rikastada, näiteks maitsestades ahjukartuleid rosmariini ja tüümianiga saad vahemeremaitselised kartulid, maitsestades ahjukartuleid küüslaugu ja basiilikuga on toit itaaliapärane."
Uued ja põnevad maitseained nagu umami, Etioopia berbere või Jaapani wasabi toovad toitudes välja üllatavaid nüansse.
“Lisaks oleme juba varem inspiratsiooniks kodukokkadele kauplustesse toonud interaktiivsed maitseaineriiulid, kust saab otsida retsepte ja näpunäiteid erinevate maitseainete kasutamise kohta. Need on väga hästi vastu võetud ja leiavad palju kasutust."
Üleskutse „Lõpp igavatele toitudele“ kestab kogu 2016. aasta ja kõigil on võimalus pakkuda välja söögikohti, mille menüüd võiks täiustada.
“Lähikuudel saab ka meie kodulehel hakata pakkuma, kuhu võiks Santa Maria foodie’d nõustama minna.” Maar selgitas, et kohti võib soovitada üle Eesti, ja julgustas laiemalt mõtlema.
Santa Maria kuulub Paulig Grupi maailmaköögi ja maitseainete divisjoni, kus on kokku 850 töötajat ja tootmisüksused Rootsis, Inglismaal ning Eestis.