Coca-Cola koondab kõik oma joogid maailmas ühise välimuse alla
“Iga päev sirutavad miljonid inimesed kõikjal maailmas käe jääkülma Coca-Cola järgi,” ütles The Coca-Cola Company turundusjuht Marcos de Quinto. “Uus „Ühtse brändi“ lähenemine laiendab originaalse Coca-Cola brändi väärtuse kõigile Coca-Cola kaubamärgi toodetele, rõhutades selgelt meie soovi pakkuda klientidele valikut. See on jõuline investeering kõigisse Coca-Cola toodetesse, mis näitab, et igaüks saab nautida jääkülma Coca-Cola erilisust, olgu see siis kalorivaba, kofeiiniga või ilma kofeiinita.”
Eile Pariisis toimunud esitlusel kuulutas Coca-Cola turundusjuht Marcos de Quinto välja uue ülemaailmse „Ühtse brändi“ („One Brand“) turundusstrateegia, mis ühendab esmakordselt Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero ja Coca-Cola Life joogid ühise ikoonilise Coca-Cola brändi alla ühtse ülemaailmse loovkampaaniaga “Taste the Feeling”.
„Eesmärgiks on tutvustada toodet loovalt, tõstes esile kogemuse ja lihtsa naudingu, mida pakub Coca-Cola – ükskõik millise Coca-Cola – joomine. Samuti on eesmärgiks välja tuua ettevõtte poolt pakutav valik, mis annab klientidele võimaluse valida Coca-Cola, mis sobib nende maitse, elustiili ja toitumisega.
“Taste the Feeling” kampaania käivitub 2016. aasta jooksul kõigil turgudel ja jõuab klientideni erinevate elementide kaudu, sealhulgas: 10 telereklaami, 100+ reklaampilti, uus visuaalne identiteet, uus tunnuslugu ja audiosignatuur ning jagatav ja kohaldatav interaktiivne digitaalne kogemus.
Loovkampaania keskendub Coca-Cola brändi põhialustele – Spencerian fondile, punasele ringile ja ikoonilisele klaaspudelile – ent moodsa lähenemisega, tuues esile autentseid ja tegelikke hetki, mille keskmes on toode.