„Eesmärgiks on tutvustada toodet loovalt, tõstes esile kogemuse ja lihtsa naudingu, mida pakub Coca-Cola – ükskõik millise Coca-Cola – joomine. Samuti on eesmärgiks välja tuua ettevõtte poolt pakutav valik, mis annab klientidele võimaluse valida Coca-Cola, mis sobib nende maitse, elustiili ja toitumisega.

“Taste the Feeling” kampaania käivitub 2016. aasta jooksul kõigil turgudel ja jõuab klientideni erinevate elementide kaudu, sealhulgas: 10 telereklaami, 100+ reklaampilti, uus visuaalne identiteet, uus tunnuslugu ja audiosignatuur ning jagatav ja kohaldatav interaktiivne digitaalne kogemus.

Loovkampaania keskendub Coca-Cola brändi põhialustele – Spencerian fondile, punasele ringile ja ikoonilisele klaaspudelile – ent moodsa lähenemisega, tuues esile autentseid ja tegelikke hetki, mille keskmes on toode.