„Pingutused Eesti toidu tuntuse tõstmiseks on vältimatuks eelduseks toiduainete ekspordimahtude suurendamisele. Selliste messide nagu Grüne Woche kaudu on meil võimalik luua Eesti toidule positiivset kuvandit ja rõhutada Eesti kui partneri usaldusväärsust,“ lisas Sõrmus.

Messil osalemist toetavad Maaeluministeerium, E-Piim Tootmine, Estonian Spirit, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Salvest, Kehtna Mõis, Coca-Cola HBC Eesti, Saku Õlletehas, Läätsa Kalatööstus, Chaga, Balsnack, Rõngu Mahl, Auxner, Pure Concepts, Bacula, Liivimaa Lihaveis, Linnamäe Lihatööstus, Tere, Kalev, DGM Shipping, Euroleib, Grüne Fee, Skydesign Studios, Upex LS, Taveco Disain, MTÜ Eesti Maaturism, Kukekaarli Villa.

Lisaks Eesti toidule tutvustatakse Berliinis MTÜ Eesti Maaturismi eestvedamisel ka meie turismivõimalusi. Eesti stendi leiab Berliini messikeskuse hallist 8.2 (stend nr 103). Kümne päeva jooksul külastab messi üle 400 000 inimese. Lisainfot Eesti väljapaneku kohta leiab veebilehelt www.naturlich-estland.eu.