Jõulunädalal ostsid eestlased 70% rohkem sülti kui möödunud aastal
„Kuigi jõulud olid lumeta, ostsid inimesed väga traditsioonilisi jõuluroogi: sülti, verivorsti ja eestimaist sealiha – tundub, et tõelise jõulumeeleolu loomisel mängis väga olulist rolli just vana hea Eesti jõulutoit,“ ütles Atria Eesti juhatuse esimees Olle Horm.
„Maks&Mooritsa jõulunädala hitid olid vaieldamatult tuntud ja lihtsad maitsed – klassikalise maitsestusega verivorstid, seapraad ning kvaliteetne, aga samas ka traditsioonilise maitsestusega Delikatess-sült.“
Verivorsti ostmisel välja kindlale maitsele ja osteti tuntud tooteid. „
"Jõulud on eestlastel olnud alati vorstipüha. Verivorste osteti tänavu 14% rohkem kui möödunud aastal, kõige enam osteti Tooma verivorsti lambasooles ning Maitselt mahedat verivorsti – mõlemad on klassikalised ja eestipärase maitsestusega,“ sõnas Atria Eesti müügidirektori Meelis Laande.
„Kuigi jõulude ajal on värske liha pakkumine ja nõudlus tavaliselt väga suur, siis sel aastal suutsime Maks&Mooritsa maitsestatud lihatoodete müüki kasvatada peaaegu 6%, edukamad olid kaukaasiapärane seapraad ning suur seapraad.“