“Eesti piimandussektoris valitsevale madalseisule saab hetkel suurimat tuge pakkuda just niisugune tarbija, kes eelistab kodumaist ja kvaliteetset toitu ning panustab seeläbi ka kohaliku maaelu arengusse,” lausus Murakas lisades, et selle valiku lihtsustamiseks ongi Epiima uued pakendid märgistatud sildiga “Tehtud Eesti piimast”.

Epiima pakendid vahetuvad üle Eesti välja 2016. aasta alguseks, mil jõuab müügile ka mitmeid täiesti uusi juustusorte.

“Meie toodete väljanägemine on püsinud muutumatuna enam kui kümme aastat, mis on kohaliku toiduainetööstuse konkurentsitingimustes väga pikk aeg,” nentis Murakas, et aastatega on poeletid järjest kirevamaks muutunud ning Epiima pakendid kippusid tarbijale märkamatuks jääma.

“Kvaliteetsele tootele väärilise pakendi loomine oli seetõttu meie jaoks julge, aga oluline investeering nii kodumaise turuosa suurendamiseks kui välisturgudel konkureerimiseks.”

Epiima uue visuaalse identiteedi töötas välja teenusedisainibüroo Brand Manual.

“Väljakutse oli suur, sest Epiima tooted olid poeriiulis küll saadaval, kuid ei moodustanud teineteist toetavat tervikut ning tarbijad teadsid pigem üksikuid tooteid, kui tootjat nende taga,” selgitas brändi- ja teenusedisainer Dan Mikkin ning lisas, et Epiima uued pakendid ja logo moodustavad nüüd ühtse tooteperekonna, mis peegeldavad hästi ka kaasaegset kujunduskeelt.

“Lihtne, keskse graafilise motiiviga tervik, mitte piimajõgede ja värviüleminekutega pudi-padi, mis veel hiljuti pakendidisainis domineeris ning siiani poeriiulitel silma hakkab.”

1910. aastal asutatud Epiim on üks Eesti suuremaid juustu- ja võitootjaid, millel on üle saja kohaliku piimafarmerist liikme. Epiima Põltsamaa ja Järva-Jaani meiereides valmistatakse aastas enam kui 120 000 tonnist kodumaisest toorpiimast juustu, võid ja piimapulbrit.