Kuidas kulges Carmeni restoranide jaoks Tallinna Restoranide Nädal?

Väga hästi, oli palju külastajaid ja suurepärane tagasiside klientidelt. Tööd oli palju, ja sellised projektid arendavad ka restorani meeskonna koostööd. Platzis oli mõnevõrra rahulikum nädala esimene pool, ning nädala teine pool jällegi väga töine ja palju külastajaid. Kokkuvõttes olid kõik Carmen Grupi restoranid külastatavusega rahul.

Miks Carmeni restod osalevad sellel üritusel - ja juba mitmendat aastat? Kas see on puhas reklaam või on ka sees majandustulu?

Osaleme, sest see on hea võimalus tutvustada enda restorani ka neile, kes ehk meil pole varem käinud. Loevad aga mõlemad - nii reklaam, kui ka majanduslik tulu terve nädala tööst. Selliseid asjad elavdavad restorani maastikul toimuvat ja annavad võimaluse klientidel saada osa suurepärastest maitsetest, mida Tallinna restoranid pakuvad.

Mis olid suurimad üllatused selle restoranide nädala raames, mis ehk suurim ebaõnnestumine, mida uuel aastal parandada?

Suuri üllatusi ette ei tulnud. Positiivselt üllatas see, et 100% pileteid ostnud inimestest tuli kohale ja negatiivselt üllatas neid vähene nõudlus lõunapakkumiste järgi. Rohkem oleks võinud olla meediakajastust.

Kuidas on kliendid võtnud vastu sellise ürituse ning kas Tallinna Restoranide Nädal tõmbab restorani ka neid, kes tavaliselt ei käi?

Kliendid võtsid hästi vastu. Kindlasti oli uusi unikaalseid külastusi, kuid oli ka neid kes on varasemalt restoranide nädalast osa võtnud ja ootavad juba varasemalt, millal piletid müüki tulevad

Mida peaks korraldajad tegema uuel aastal paremini restoranide nädala raames?

Meediakajastust oli vähe. Reklaami osas laiendada ehk oma sihtgruppe. Kaks hinnaklassi on sel aastal hea mõte. See eristab kohviku restoranist ja kindlasti on soovitav sama teha ka järgmisel aastal.

Piletite broneerimist teha natukene arusaadavamaks ja lihtsamaks.