Juba viiendat korda toimunud restoraninädalal eelistati rohkem õhtusööke - osteti ära 9724 õhtusööki (millest odavamaid õhtusöögid 4124 ja kallimaid 3449), lõunatele osteti nädala jooksul kokku 7573 kohta (millest 5080 odavamaid ja 4644 kallimaid).

Keskmiselt ostis üks inimene 2,47 lõuna- või õhtusööki.

Küsimusele, millised kolm restorani olid kõige populaarsemad ja millised kolm kõige vähempopulaarsed, vastasid korraldajad, et kuna tegemist pole restoranide võistlusega, siis puuduvad ka kriteeriumid, mille järgi sellist pingerida moodustada.

"Restoranid on erineva suurusega ja osalevad nädalal ka erinevate kohtade arvuga. Kuna objektiivse kriteeriumi paikapanek oleks meelevaldne, siis TRN seda ka ei tee. Meie eesmärk on siiski väljaspool kodu söömise üldine populariseerimine ja restoranide ning toidukultuuri taseme tõstmine. Restorane hindab ja edetabeli koostab hoopis teine ettevõtmine, White Guide," mainisid korraldajad.