“Kui üheltpoolt iseloomustab Eesti tarbijat nn “sealiha-usk” ehk traditsiooniliste toitude eelistamine, siis samaaegselt ollakse väga avatud uute ja eksootilisemate maitsete proovimisele,” ütles Maxima Eesti ostudirektor Šarūnas Baikštys. „Meil on rõõm pakkuda taolisi elamusi Eesti kauplustes ka hilissügisel.“

Paljud Maxima kliendid, teiste hulgas ka mitmed tunnustatud kokad, on kiitnud Maxima supermarketite igapäevaselt laia kala- ja mereandide valikut. Tänavu juba kolmandat aastat peetava Kalaturu raames laieneb see valik veelgi, ulatudes ligi 50 ühikuni.

Ostudirektori sõnul täiendab Maxima Kalaturu raames oma sortimenti ligi 3 tonni eksootiliste mereandidega. “Kõikides XX supermarketites ja XXX hüpermarketis korraldame ostjatele ka degustatsioonipäevi, kus nad saavad huvitavana tunduvaid mereande maitsta, retsepte varuda ja valmistamise osas nõu küsida,” ütles Baikštys.