Üks maailma vanimaid konjakeid Courvoisier sai uue kuue
Üks maailma vanimaid ja parimaid konjakimajasid, 1889. aastast pärinev Courvoisier uuendas kaubamärki, lähtudes Pariisi kuldajastu uuenduslikust ja elujõulisest kunstist. Eesti on üks esimesi kohti, kus uuenenud välimusega konjakit osta saab. Uue kaubamärgi esmaesitlus toimus aga septembris Eiffeli tornis, kus täpselt 126 aastat tagasi serveeriti Courvoisier’d maailma kuulsaima torni ametliku avamise tähistamisel.
Käsitööna valminud konjakid on traditsiooniliste tehnikate ja uuenduste segu. Courvoisier’d hinnatakse eelkõige oma täiuslikkuseni lihvitud maitsebuketi ja aroomide pärast, mis konjaki puhul moodustavad ligi 80% maitsest.
Courvoisier on ainus konjakimaja, mis on saanud auväärse tunnustuse Prestige de la France – seda auhinda antakse vaid eriliselt kõrge kvaliteedi eest. Tegu on ka ainsa konjakitootjaga, mis kontrollib ise kogu valmistamisprotsessi viinamarja kasvatamisest kuni aromaatse joogi pudelisse villimiseni.
Ligi kaks sajandit konjakitootmisega tegelenud maja oli Napoleon III varustajaks, mistõttu Courvoisier’d nimetatakse ka Napoleoni konjakiks. Eraldi tähelepanu väärib see, et Courvoisier võetakse aluseks ka teisi samanimelisi jooke hinnates.
Napoleoni konjak loodi 20. sajandi alguses, et tähistada Napoleoni ja Courvoisier’ perekondade suhet.