Potisepp: alkoholi reklaami- ja kättesaadvuspoliitika vajab rahulikku keskustelu
"Minister Ossinovski tutvustas alles esmaspäeval eelnõud, mille seletuskiri ütleb, et koostamata on väljatöötamiskavatsus ja sellega seoses on tegemata seaduse nõuetest tulenevad Eesti-kesksed mõjuanalüüsid ning alternatiivsete lahenduste kaardistused, sest eelnõuga on kiire. Ning eelnõuga on kiire, sest valitsuse tegevusplaanis on valitsus iseendale seadnud lühikese tähtaja. Iseenda teele seatud takistused ei tohiks olla piisavad põhjendused dialoogist ja tõendipõhisusest ning mõjuanalüüsidest loobumiseks," lisas Pottiest.
Toiduliidujuht lisas veel, et nad on tegemas Eesti toidutootjate nimel ettepaneku naasta kõikide asjassepuutuvate ettevõtlusliitudega ühise laua taha ning võtame ette valitsuse tegevusplaanis olnud elustiilireklaami teema, sõnastame konkreetse probleemi ja lahendame selle.
"Kui alternatiivsed lahendused puuduvad, siis läbi seadusmuudatuse, eemaldades inimesed ehk elustiili reklaamidest, ning taastame töörahu tootvas toidu- ja joogitööstuse," mainis liidu juht.
"Eesti hinnatud ja armastatud brändid, suurtööstused, suured tööandjad ja maksumaksjad väärivad õigust esitada oma seisukohad ja ettepanekud ning saada ärakuulatud. Me väärime parimat võimalikku poliitikat, mis põhineb mõistlikkusel, avalike ja erahuvide kaalumisel ning kõikide alternatiivide ammendamist enne majandus- ja isikuvabaduste kitsendamist seaduse tasandil," lisas Potisepp.