Müügile jõudis koostöös tegev- ja reservväelastega arendatud energiajook
Koostöös tegev- ja reservväelastega on A. Le Coq toonud turule uue energiajoogi Dynami:t Tactical Energy, mille eesmärgiks on ergastada jooja meelt ja anda energiat paremaks sooritusvõimeks nii tööl, trennis kui kodus. Lisaks toetab ostja otseselt ka Eesti kaitsevõimet, sest osa müügitulust annetab A. Le Coq Reservväelaste fondi.

A. Le Coqi ja kaitseministeeriumi tihe koostöö sai hoo sisse reservväelaste nädala raames, kui reservväelaste fondi toetuseks toodi müügile digilaigu märgistusega kali ja spordijook Arctic Sport. Kampaanias osalenud ettevõte A. Le Coq sai aga koostööst uue idee tootearenduseks, millele andsid sisendi nii tegev- kui ka reservväelased.
„Aruteludes tuli selget välja, et vajadus sellise uue toote järele on olemas. Selle konkreetse tarbija jaoks on oluline tavapärasest kõrgem kofeiini- ja energiasisaldus, et hoida fookust ning taastada energiavarusid. Lisaväärtusena on jook rikastatud nii magneesiumi kui ka B-grupi vitamiinidega, mis aitavad vähendada väsimust ning kurnatust,“ tõi A. Le Coqi brändijuht Jörgen Kippel esile energiajoogi olulised omadused. Samuti oli tähtis kriteerium keeratav kork, et toodet saaks pikema aja jooksul sobivate vaheportsjonitena tarbida.
Kaitseministeeriumi kaitsetahte arendamise osakonna juhi Helmuth Martin Reisneri sõnul on A. Le Coq mõistnud väga selgelt reservväelaste vajadusi ning ennustab uuele tootele edu.
„Õppekogunemistel on reservväelaste väsimusfoon sageli kõrge ja energiajoogid seetõttu väga populaarsed. A. Le Coqi uus kõrge kofeiinisisaldusega jook vastab kindlasti nii nende, aga laiemalt kõigi vajadustele, kelle elutempo teinekord kiiret energiasüsti nõuab. Lisaks toetab ostja otseselt ka Eesti kaitsevõimet, kuna osa müügitulust annetab tootja reservväelaste fondi,“ lisas Reisner.
Uue energiajoogi valmimisel oli oluline roll ka tegev- ja reservväelastel endil, kes osalesid maitsetestidel ning aitasid oma sisendiga tootearenduses just selle hea maitse ja funktsionaalse tasakaalu paika saada.
Kui esialgu oli laual eripartii tootmine vaid konkreetsele sektorile, siis õige pea leiti võimalus uus energiajook ka poelettidele tuua. „Olulisem argument on võimalus panustada jätkuvalt reservväelaste fondi, mida iga toote müügist ka teeme,“ sõnas Kippel. Seni on A. Le Coqi toodete müügist reservväelaste fondi annetatud üle 16 500 euro.
TÄHELEPANU! Kõrge kofeiinisisalduse (45 mg / 100 ml) tõttu ei ole energiajooki soovitatav tarvitada lastel, rasedatel, rinnaga toitvatel naistel ega kofeiinitundlikel inimestel. Tarbida mõõdukalt!