Maxima investeerib kliendikogemuse parandamisse
Et oma klientidele veelgi mugavamat ostlemiskogemust pakkuda, on viimase paari aasta jooksul läbinud uuenduskuuri suur osa Maxima kauplustest. Uuenduskuuri käigus viidi poed üle ühtsetele formaatidele ning edaspidi leiab klient endale vajamineva kauba juba tuttavast kaupluse osast – olenemata sellest, millisesse Maximasse ta parasjagu satub. Käesoleva aasta lõpuks saavad uue kuue kõik Maxima X-i ja XX-i kauplused ning kogu formaadiuuenduse projekt on plaanis lõpule viia 2026. aasta lõpuks.
Lisaks muudatustele kaupluse paigutuses uuendatakse muu hulgas ka kaupluste külmutussüsteeme, valgustust ning kassaalasid. Iseteeninduskassad on viimastel aastatel tegemas olulist võidukäiku, mistõttu kohtab neid aina enam ka Maxima kauplustes. Maxima statistika järgi tehakse ligi 75% ostudest iseteeninduskassades. Valgustuse osas viiakse kõik kauplused üle säästlikele LED-tehnoloogial põhinevatele lahendustele.
Lisaks sellele paneb Maxima olulist rõhku ka Maxima äpi arendamisele ja on hea meel tõdeda, et selle kasutusaktiivsus on kiirelt kasvamas. Äpi kasutamise julgustamiseks leiab sealt ka erinevaid sooduspakkumisi, mis on kättesaadavad vaid rakenduse kasutajatele. Juba praegu on näha, et kliendid on need uuendused hästi vastu võtnud – teenivad need ju ennekõike klientide huve ja ootusi teha enda igapäevased soodsad ostud võimalikult kiirelt ning mugavalt.
Viimasena läbis uuenduskuuri Sillamäe Maxima XX-i poe interjöör ja on nüüd moodsam, kliendisõbralikum, kuid ka oluliselt keskkonnasäästlikum.
„Uuenenud kaupluses on rohkem liikumisruumi – seda võimaldavad täpselt disainitud riiulid, vitriinid ja muu inventar, mis jätavad ruumi ka ratastooli ning lapsevankriga külastajale. Kaup riiulitel on toodud madalamale, st kliendi jaoks käepärasemale kõrgusele. Võrreldes varasemaga tervitab Sillamäe poekülastajat ka laiem kaubavalik. Poe uuendustesse investeeris Maxima ligikaudu 210 000 eurot,“ ütles Maxima Eesti kinnisvara arendamise ja ehituse osakonna direktor Rolandas Šležas.
See, et kliendid on uuendused hästi vastu võtnud, kajastub ka kaupluste käibenumbrites. Pärast uuenduskuuri on näiteks Maardu XX-i kaupluse käive suurenenud 9% ja Tondiraba poel 14%.