KUULA | Toidupoe tagatoas: Rimi e-pood kasvatab pidevalt populaarsust ja võtab nüüd sihikule ka ärikliendid
21. sajandi kaubanduses ei ole enam võimalik hakkama saada väravata internetti: inimesed ostavad aina enam kaupu e-poodidest ja ootavad siis kulleri tulekut. Toidukaubad ei ole siin midagi erilist: viiendat aastat tegutsev Rimi e-pood on selle ajaga mitmeid kordi suuremaks kasvanud, laiendatud on tootevalikut ja nüüd hakatakse sihtima ärikliente. Stuudios räägib hetkeolukorrast ja tulevikuplaanidest Rimi e-poe juht Helen Lednei. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.
„Vajaduse e-pood avada tingisid turu ja kliendikäitumise muutused. Kui me poleks Rimi e-poega turule tulnud, tähendanuks see pikas perspektiivis, et osale sihtrühmale poleks me enam turul atraktiivsed,“ hindab Lednei. Samal põhjusel otsustati kohe sedagi, et e-pood peaks olema kättesaadav kõigis Eestis enim levinud keeltes, ning nii on pood algusest peale eesti-, vene- ja ingliskeelne.
Kõige edukam aasta oli e-poele 2023. aasta, kui juba märtsist alates oli müügikasv võrreldes 2022. aastaga 20 protsenti kuus, ulatudes suvel kohati 40 protsendini ning sügisel ja talvekuudel üle 50 protsendi. „Sel aastal näeme sama trendi jätkumist. Meie lipulaevaks on väga hea puu- ja juurvilja valik ning meie toodete kvaliteet. Isegi kui peaks juhtuma, et klient ei ole kvaliteediga rahul, kehtib meil värskuse garantii ning me tagastame kliendile raha või asendame toote kvaliteetsega,“ tutvustab Lednei.
Kojutarnepakett ja lai sortiment
Lisaks pakub Rimi võimalust soetada 4,99 euro eest kojutarnepakett kahekuuliseks perioodiks, mis tähendab, et kui tellida e-poest näiteks korra nädalas, tuleb ühe tarne hinnaks ainult 63 senti! Kliendid, kes ei soovi aega viita iga nädal tellimuse vormistamisele, saavad vormistada korduvtellimuse.
„Kliendi jaoks on kõige tähtsam saada alati kogu tellitud kaup ning olulised on ka sellega kaasnevad faktorid: sortiment, tarneaeg, tarne kiirus, klienditeenindus, kasutajakogemus e-poes, toodete kvaliteet, kiire ja sõbralik järelteenindus,“ loetleb Lednei. „Meie tubli meeskond töötab iga päev selle nimel, et klientide ostukogemust paremaks muuta: seda nii kasutajakogemust arendades kui ka teenuste valikut laiendades.“
Uus fookus on ärikliendid
Rimi e-poes kehtivad äriklientidele kõik samad lahendused, teenused ja pakkumised mis tavaklientidele, välja arvatud isikupõhised personaalsed pakkumised. Erinevus on see, et ärikliendid saavad lisaks pangalingi ja pangakaardiga maksmisele taotleda ka krediiti ning maksta arvega. Uue suunana võttis Rimi aasta algusest fookusesse äriklientidele teenuse pakkumise ning täna käib töö selle nimel, et äriklientide elu uute lahendustega lihtsamaks muuta.
„Selleks ootame muidugi äriklientidelt väga ka tagasisidet tootevaliku ja teenuse parandamiseks,“ nendib Lednei. Äriklientidele kehtivad kõik Rimi lojaalsuskaardi pakkumised ja mis eriti hea – Tervisereede soodustus kehtib samuti äriklientidele, selleks tuleb reedeti tellimust vormistades e-poes kasutada sooduskoodi TERVISEREEDE1. „Väga mugav on korduvtellimuse kasutamine, lisaks pakume uutele klientidele ühekordset sooduskoodi ARIKLIENT25, mis annab soodustust tavahinnaga toodetele ja ostukorvile, mille väärtus on üle 55 euro,“ selgitab e-poe juht.
Pikemat juttu Rimi e-poe arengutest ja võimalustest kuula juba „Toidupoe tagatoa“ viimasest saatest!