KUULA | „Vala välja!“: Saku õllesaadik räägib suu puhtaks ehk Kuidas tegelikult suures tehases õlut pruulitakse?
(6)Joogisaate stuudiosse astus sisse Saku Õlletehase õllesaadik, peenema nimega Beer Ambassador Jürgen Tiisler, kellega oli kokkulepe, et räägime avatult ja ausalt kõigest, mis suurtootmisega seotud: miks on Saku õllede maitsed sellised nagu on, kuidas toimub tootmisse minevate stiilide valik, kas toorainega hoitakse kokku ka, et saada hind poes alla, miks pole tulnud juurde uusi käsitöö õlletootjaid ja nii edasi. Aga rääkisime ka õlle ja toidu kokku sobitamisest, alkoreklaami lobist, laiematest trendidest õlleturul ja ka sellest, kuidas kultusfilm „Tulnukas 2“ sundis tehast taastrükkima kultuslikke Originaal’i siniseid nokamütse.
Võtsime läbi veel terve rea põnevaid sõlmpunkte:
Miks teevad suurtootjad õlletootmise kohapealt ühtmoodi ja väiketootjad teistmoodi otsuseid – miks suurtootjad ei valmista näiteks nii palju IPA-sid ja nö põnevamaid õllesid)?
Räägime ka turutrendidest ehk miks uusi brände või väga-väga teistsuguseid uudistooteid naljalt enam turule ei tooda?
Miks üldse võiks teha õllega foodpairingut ehk seada õlut toidu kõrvale: mis söögid sobivad hästi kokku millise õllega? Kui palju tehakse õllega kokku sobivaid toite ja miks pole õlu esimeste valikute seas, kui õhtusöögile joogi kaaslasi valitakse?
Arutame ka alkoholireklaami ja selle lobi teemadel, eriti sellest vaatest, kui palju Saku Õlletehas sellele oma aega panustab? Kas on ka midagi võidetud?
Õllesaadik Tiisler pole suu peale kukkunud ja liugles meie põnevatest, vahel kriitilistest küsimustest läbi nagu kuum nuga võist: vestlus on põnev, tempokas ja mis peamine - huvitav. Ärge ära kohkuge, suurtootjad oskavad ka põnevaid asju teha!
Saadet juhtisid sellel korral Keiu Virro ja Martin Hanson. Küsimuste ja ettepanekutega kirjutage meile aadressile vala@delfi.ee. Jälgige meie tegevusi ka sotsiaalmeedias: Facebookis ja Instagramis.