„Me ei olnud toona küsitlustes isegi brändina mainitud, meid nagu poleks olnud. Kuna omanikfirma asub Põhjamaades, ei hakanud keegi meie plaanidele kätt ette panema ja saime rahulikult oma eesmärke püüda. Eriti uhke olen päris mitme algatuse üle, millega oleme tulnud välja pikalt enne seda, kui need on ka seadusteks kirjutatud. Näiteks viisime meie esimestena kassadest ära tubakatooted, meie alustasime võitlust ühekordsete plastkottide vastu, samuti selle vastu, et energiajooke ei müüdaks nii suurtes kogustes ja nii edasi,“ loetleb Arro erinevaid tegevusi.

Praegu tunneme Rimit kui kaubaketti, mis on kliendile partneriks tema tervise eest hoolitsemisel, samuti on Rimi empaatiline nõrgemate ja ka looduse suhtes. Pikalt on tehtud koostööd Toidupangaga, väga tõsiselt võetakse aeguma hakkavate toiduainete eelismüüki ja nii edasi.

Pikemalt kuula Rimi teekonnast juba „Toidupoe tagatoa“ podcast’ist!

Rimi Baltikumi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro, vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats ja saatejuht ajakirjanik Martin Hanson.

Jaga
Kommentaarid