Suurimate väljakutsetena järgmistel aastatel nimetab tegevjuht hindu ja töötajaid. Täpsemalt siis seda, kuidas muuta hindu selliselt, et inimesed need paremini vastu võtaks. Suuremat rõhku hakatakse panema private label’i toodetele, mis on kohalikust toorainest, kõrge kvaliteediga ja väga maitsvad, kuid mille puhul saab pakkuda paremat hinda. Samuti on üheks eesmärgiks lammutada stigma, et kaupluses töötamine tähendab, et sa oled alamakstud ja üle töötanud. Tegelikkuses on Rimi iga töökoht suurepärane hüppelaud tööpõllule.

“Väljakutseid on, kuid need on kõik põnevad. Näiteks avame lähiajal uues Tallinna sadamarajoonis väikepoe, kus müüjat ei ole. Uksest saad sisse pangakaardiga, valid oma kaubad, maksad ja lahkud. Katsetame, kuidas selline kontseptsioon toimib. Need poed võiksid olla Rimi tulevik, võib-olla kogu kaubanduse tulevik,“ mainib Mets.

Pikemalt kuula usutlust Rimi Eesti uue juhiga juba saatest!

Rimi Eesti uus tegevjuht Kristel Mets
Jaga
Kommentaarid