Sinu pere lemmikpiimatooted nüüd uute, odavate hindadega!
Uuringud näitavad, et piima tarbivad veidi üle 80 protsendi Eesti peredest ja keskmiselt juuakse pere peale ära ligi liiter piima päevas. Maxima alandab kaheks kuuks saja kodumaise piimatoote hindu ja muudab seeläbi pere kuu ostukorvi rohkem kui 20 eurot soodsamaks.
Maxima Eesti hoolib Eesti peredest ja nende toimetulekust, mistõttu otsustati langetada nende piimatoodete hindu, mis kõige tihemini leiavad tee inimeste ostukorvidesse. Hinnaalandus ulatub kuni 40 protsendini. „Suhtlesime erinevate piimatootjatega ja jõudsime läbirääkimiste käigus tulemuseni, kus valisime Eesti perede ostukorvidesse enim jõudvad tooted ja alandasime nende hinda oktoobrikuu lõpuni. Meie jaoks on oluline, et hea hinnaga saaks osta neid tooteid, mida on harjutud igapäevaselt tarbima, ning usume, et pakume praeguses inflatsiooniolukorras meie klientidele olulist leevendust,“ sõnas Maxima Eesti ostuosakonna juht Matthias Jaaksoo.
Keskmise perekonna nädala ostukorvi kuuluvad piimatoodetest tavaliselt piim, juust, või, määrdejuust, kodujuust ja paar piimast tehtud magustoitu, nagu puding või kohupiimakreem.
Näiteks Farmi rammusa kaheliitrise täispiima saab varasema 2,39 euro asemel 1,79 euro eest. Viilutatud Eesti juustu 200 g varem 2,59 eurot maksnud pakk on nüüd saadaval 1,69 euro eest. Sulatatud juust Merevaik 370 g maksab 3,59 euro asemel 2,59 eurot. Alma pudinguid saab varasema 1,19 euro asemel soetada nüüd 0,79 euroga, Alma kodujuust soolakurgi ja tilliga maksab 1,59 euro asemel 1,19 eurot. Epiima 82% 250 g võipakk on varasema 2,00 euro asemel 1,89 eurot. Tere 5% kohupiima saab 0,9 euro asemel nüüd 0,75 euro eest.
Juba nende üksikute toodete allahindluste summa on igal nädalal ühe pere ostukorvis 5,04 eurot, mis teeb terve kuu ostukorvi allahindluseks üle 20 euro.
„Lisaks suurepärastele piimatoodete hindadele leiab meie kauplustest iga nädal üle 2000 erineva sooduspakkumise toodetele, mis on Eesti inimeste lemmikud ja ostukorvide sagedased külalised,“ lisas Jaaksoo ja tõdes, et piimakampaania puhul lähtuti põhimõttest, et tooted, mida inimesed päriselt tahavad osta, peavad olema soodsad. „Nii panimegi kokku valiku erinevatest piimatoodetest, alates joogipiimast, võist, toorjuustust kuni magustoitudeni välja, et iga pereliige leiaks oma lemmiku võimalikult hea hinnaga,“ sõnas ostuosakonna juht.
„Iga kuu hakkame fookusesse panema erinevaid tootegruppe, kus oleme saanud tootjatega parema kokkuleppe, sest meie eesmärk on muuta igapäevane ostukorv võimalikult odavaks,“ lisas Matthias Jaaksoo.
Oma lemmikpiimatooted uute, odavate hindadega leiad meie iganädalasest kliendilehest.