Edu ei tulnud kaua oodata ja juba õige pea oli Heineken populaarne nii õllesõprade kui ka -hindajate seas, noppides medaleid nii Pariisist kui ka Amsterdamist. Neid, muide, näed tänaseni igal Heinekeni pudelil. Nagu on seal ka spetsiaalselt kujundatud e-täht, mis meenutab naerusuud – sõbraliku alatooni loomiseks.

Omal ajal üpris pisikesest õlletehasest on tänaseks saanud maailma mõistes ülisuur tegija. Vaevalt et mõnes maailma nurgas on veel riiki, kus kuulus punase tähega logo oleks võõras. Oma osa selles on kindlasti ka ettevõtte jõulistel ja tihtipeale ootamatutel turundustegevustel. Näiteks võib tuua kasvõi 1928. aasta Pariisi olümpiamängud, kus tolle aja kohta täiesti ootamatu teona joonistasid taeva kohal lendavad lennukid suitsust õhku kirja „Heineken“. Või kõik need loendamatud suured jalgpallimängud, mida vaadates on täiesti võimatu jätta kahe silma vahele Heinekeni reklaame.

Nagu igasse korralikku raamatusse, nii on aga ka Heinekeni ajalukku sisse kirjutatud tragöödiat –näiteks hõlptulu teenimise eesmärgil rööviti õllevabriku asutaja lapselaps.

Ometi ei ole see takistanud kuulsal õlletehasel seni olla maailma üks populaarsemaid brände, rõõmustades nii muusika-, spordi- kui ka lihtsalt mõnusalt aega veetvaid sõpru.

Millega üllatab Heineken aga eestlasi? Seda saad vaadata Delfist juba õige pea. Sest nagu kunagi hämaral ajal ütles Heinekeni tehase pärija Freddy Heineken: „Me ei müü kunagi lihtsalt õlut, me müüme head emotsiooni.“ Sest just seda head emotsiooni on õige pea näha ka juba Delfis.

Jaga
Kommentaarid