KUULA | Toidupoe tagatoas: omamärgitooted on enamasti kordades kvaliteetsemad
Omamärgitooted on maailmas väga populaarsed: statistika järgi ulatub nende osakaal Šveitsis ja Hispaanias üle poole igast ostukorvist. Rimi Baltikumi ostudirektor Maris Rannus ütleb seda kommenteerides, et põhjuse leiab omamärgitoodete väga kõrgest kvaliteedist, mis on need toidud tarbijatele usaldusväärseks muutnud. Lisaks ei tee paha fakt, et poeketi loodud brändi toodete hind on tihti teistest parem.
„Meil on Rimis omamärgitoodetele väga range kvaliteedikontroll, nõuame oma partneritelt, kes meile oma tooteid omamärgitoodeteks pakuvad, kordades enam, kui teevad võibolla mõned teised poesortimendis olevate kaupade tootjad. Meil on ühe omamärgitoote turule toomise keskmine ajakulu üheksa kuud, mille jooksul saame paika nii maitse, tarne, pakendi kui ka kõik muu vajaliku. Seda selleks, et toit, mis kliendini jõuab, oleks parim võimalik,“ selgitab Rannus.
Üks Eesti ettevõte, mis Rimile omamärgitoodete jaoks kala tarnib, on Saaremaal tegutsev kalatööstus ja -kasvataja Saare Kala. Firma juhatuse liige Timo Pärn ütleb, et nemad asuvad küll kaugel maailma äärel, kuid pakuvad kvaliteeti, mis on Rimile vastuvõetav – Rimi nõuded on ka Saare Kala palju paremaks ja enda suhtes nõudlikumaks muutnud.
„Meie pakutud õrnsoola- ja külmsuitsulõhe on Rimi omamärgitootena üks populaarsemaid kalatooteid poes. See on väga suur usalduse märk kliendilt. Ning me saame tootjana olla Rimi kaudu korraga kolmel Baltikumi turul,“ lisab Pärn.
Pikemalt sellest, mida arvavad kliendid Rimi mitmesugustest omamärgitoodetest, mida enim ostetakse ja mis on edasised plaanid, kuula juba saatest „Toidupoe tagatoas“!