KUULA SAADET | Toidupoe tagatoas: Sinu Rimi kliendiprogramm pole vaid rahasäästuks loodud
2010. aastal loodud Sinu Rimi kliendiprogramm toob selles osalejale rahalist kasu, sest programmi kaudu tehakse erinevaid personaalseid pakkumisi ja kogutakse kliendile raha. Kuid kas teadsite, et sama suurt kasu saab sellest programmist ka Rimi, mis kogutud andmete najal muudab pidevalt paremaks nii oma poode, erinevaid teenuseid kui ka võimalusi olla kogu ketiga aina keskkonnasäästlikum.
„Oleme ainus kett Eestis, mille lojaalsusprogrammi osaks on väga konkreetselt igale kliendile iganädalaste personaalsete pakkumiste tegemine tema varasemate ostuotsuste najal. Kõikide klientide andmete haldamine ja analüüs kuulub selgelt big data valdkonda. Meil on tööl mitu inimest, kelle ülesanne ongi nendest andmetest informatsiooni väljasõelumine. Selle infoga saamegi Rimi poodides käimise kõikidele klientidele paremaks muuta,“ selgitab Sinu Rimi lojaalsusprogrammi juht Elina Rant.
Kogutud info põhjal on võimalik teha täpsemaid tellimusi, et vähendada toidu raiskamist. Lisaks on võimalik muuta inimeste ostuharjumusi tervislikumaks: nii on ülipopulaarsed reedesed puu- ja juurviljapakkumised. Lojaalsusprogrammi kuuluv Rimi äpp on vahend, mille kaudu saab klientidega operatiivselt suhelda, teha pakkumisi ja suunata.
Pikemat juttu Sinu Rimi lojaalsusprogrammist kuula juba saatest. Saadet juhib ajakirjanik Martin Hanson.