Hiljuti läbi viidud uuringud on näidanud, et Z-generatsioon2 hindab kõige kõrgemalt individuaalsust, autentsust3 ning kaasamist, mis tekitaks ühtekuuluvustunde teiste inimestega. Tänapäeva ühiskond väärtustab inimesi, kes end tõeliselt aktsepteerivad ning julgustab ka enda unikaalsust vabalt väljendama. Värskelt asutatud M&M's FUNd hakkab kunsti- ja meelelahutusvaldkonda ühtekuuluvustunde suurendamiseks panustama ressursse, mentorlust ja rahalist toetust, mis kaasab järgneva kolme aasta jooksul lausa 10 miljonit inimest üle maailma.

„Meie eesmärk on tekitada ühtekuuluvustunnet läbi õnnelike hetkede loomise. Selleks loome muutusi läbi ülemaailmsete M&M's FUNdi projektide kuid ka läbi brändiuuenduse,“ selgitas Olga Eksteine, Marsi portfellijuht Baltimaades. „Uus komm Purple esindab omadusi, millega paljud meist samastuda saavad – soovi olla Sina ise kõikide enda eripärade ja veidrustega. Purple´i moodi eneseväljendus ja avatus loob rõõmutunnet, mis mõjutab ka kõike ümbritsevat.“

M&M´s

Uus loov tegelaskuju Purple on välja andnud ka muusikavideo, mis kutsub üles kõiki inimesi üle maailma end läbi muusika väljendama. Mitmekesisust esile toovas videos astub koos valitud tantsijate ja muusikutega üles ka kogu M&M´si tegelaskujude meeskond – juba kõigile tuttavad Red, Yellow, Orange, Brown, Blue and Green.

M&M´si fännid saavad uut lugu kuulata M&M´si sotsiaalmeediakanalites ning suuremate muusikastriimimisplatvormide vahendusel. Iga kuulamine annab läbi M&M´s FUNdi 1-dollari suuruse annetuse (kuni 500 000 dollarini) kunstiteemalisi heategevusprojekte ellu viiva mittetulundusühingule Sing for Hope.

Saa M&M'si uue tegelasega tuttavaks Facebookis, Instagramis, Twitteris või veebilehel MMS.com.


Delotte and Network of Executive Women: Welcome to Generation Z

Jaga
Kommentaarid