„Usun, et järjepidev töö ja viisakas ning kiire kullerteenus on edu võtmed. Austa oma mängumaad ja konkurente, kiida oma klienti ja laida oma laiskust,“ kirjeldas Mychef.ee tegevjuht Tanel Ader ettevõtte tegutsemismotiive.

Aderi sõnul pole teekond esimese suure tähiseni ning välisinvestorite kaasamiseni olnud just lust ja lillepidu. „Siiski tahame saavutatust ka midagi ühiskonnale tagasi anda ning alates maikuust panustame igalt tellimuselt heategevusse. See tundub õige, ja hingetoit annab motivatsiooni ja jõudu, et jätkata järjepidevalt, kiiremini ning targemalt“.

Mychef.ee näol on tegemist Eestist alguse saanud toidu koju toimetamise teenusega, mis alustas tegevust 2012. aastal. Liitudes EDA.UA grupiga, mis sama tehinguga omandas osaluse Läti ja Leedu suurimas toidukulleris Foodout, on grupp tegev hetkel 6 riigis, ühendades üle 4000 restorani.