Vaata pilte siit!

„Meil oli suur rõõm näha, et Eesti tarbijad olid väga huvitatud sellest, kuidas maitseb tulevikutoit — ja nagu aimasime, oli tagasiside üdini positiivne. Soomes turule toodud putukajahust pagaritoode veel Eesti poelettidele ei jõua, kuid suur huvi ritsikaleiva vastu tõestas, et Eesti tarbija on uuenduslikele maitsetele rohkem kui avatud,“ tõdes Fazer Eesti müügidirektor Meelis Tamm.

Tema sõnul olid külastajad väga rõõmsad ka värskete ciabatta’de, baguette’ide ja teiste pätside pakkumise üle ning andsid juba hulgaliselt uusi ideid ja soovitusi, mille põhjal Fazeri pagarid saavad pagarikoja sortimenti uuendada. „Pagarikoda võimaldab meil pakkuda Fazeri pagaritooteid kõige värskemal ja kvaliteetsemal kujul ning reageerida paindlikult sellele, mida tarbijad meilt ootavad,“ lisas Meelis Tamm.

Eestis ainulaadne kontseptsioon, kus kaubanduskeskuses tegutseb ehe pagarikoda, on Soomes juba tarbijatele südamelähedaseks saanud. Põhjanaabrite juures on Fazeri pagarikojad palavalt armastatud ning soov osta poest otse ahjust võetud värskeid pagaritooteid aina kasvab — hetkel tegutseb kaubanduskeskustes 64 pagarikoda ning ainuüksi eelmisel aastal avati neid 16.

Prisma tegevdirektori Jussi Nummelini sõnul on uut kvaliteeti pakkuv Fazeri pagarikoda klientide tagasiside tulemus, sest nõudlus värskete ja maitsvate pagaritoodete järele on pidevalt kasvanud. „Prisma otsib pidevalt võimalusi, kuidas muuta klientide ostukogemus paremaks ja tootevalik nende vajadusi paremini arvestavaks. Fazeri pagarikoda on väärt täiendus, mis aitab meil seista oma lubaduse kõrgusel — olla perele parim,” ütles Nummelin.