Kuigi SÖÖ! kampaania toimub Tallinnas ja Soome linnades samaaegselt ja ürituse eesmärgiks on eelkõige kohaliku restoranikultuuri edendamine, meelitab Tallinna laienenud ettevõtmine siia ka hulgaliselt Soome SÖÖ!-nädalate külastajaid.

"SÖÖ!-nädalad on ikooniline ja Soomes laialdast tunnustust pälvinud ürituse kontseptsioon, mis on edukalt kasutusele võetud neljas Soome linnas. Laienemine väljapoole Soomet on meile suurepärane võimalus tutvustada kampaaniat ka Tallinna elanikele ning pakkuda siinseid maitseelamusi linna soomlastele, kellele on kampaania kontseptsioon juba ammu tuttav,” ütleb City müügijuht Kim Koistinen.

Festivali põhireeglid on äärmiselt lihtsad. Vaja pole ei kuponge, koode ega äppe. Iga festivalil osaleva restorani menüüs on kogu festivali jooksul kuni kolm eripakkumist maksumusega 10 eurot, mida iga soovija võib vabalt tellida. Tihti lisavad restoranid kampaaniapakkumistele ka täiendavaid joogi- ja suupistevaliku pakkumisi.

SÖÖ!-nädalatest võtavad osa järgmised Tallinna restoranid: Alter Ego, Amarillo, Amps Kaubamaja, Argentiina, Elevant, Fafa`s, Humalakoda, IO Restoran & Lounge, Manna La Roosa, Meat & Wine, Mix Restoran, NOYA - Nordic Japanese Eatery, Spot, Talukõrts, Tokumaru (Solaris, Balti Jaam, T1), Trofé, Troika, Wana Wiipuri ja Pull.

Kogu info festivali kohta leiab veebilehelt www.söö10.ee. Jooksvat infot Tallinna festivali pakkumiste kohta saab SÖÖ!-nädalate lehelt Facebookis https://www.facebook.com/sootallinn/.