Bolt Food Eesti suunajuht Marek Poeli sõnul premeeritakse populaarseimaid restorane juba teist aastat. “Teeme koostööd väga paljude Eesti söögikohtadega, et pakkuda oma klientidele võimalikult laia valikut erinevatest maitsetest ja köökidest. Ainuüksi Tallinnas oleme selle aasta jooksul lisanud üle 250 restorani. Kahtlemata on meie partneritel olnud keeruline aasta ja tahame anda oma panuse, et neist parimad saaksid vääriliselt tunnustatud,” ütles Poel.

Poeli sõnul on koroonakriisi ajal huvi Bolt Food’i vastu oluliselt suurenenud. “Eelmise aasta esimeste piirangute ajal kasvas tellimuste arv hüppeliselt ning tempo ei ole tänaseks päevaks raugenud. Näeme selgelt, et paljude kasutajate jaoks oleme mugavusteenusest välja kasvanud vajalikuks igapäevaseks abivahendiks toidulaua katmisel,” lisas ta.

Bolt Food’i kasutajate lemmikroog on vaieldamatult kvaliteetne ning maitsev burger, kuid inimesed eelistavad üha enam ka tervislikumaid alternatiive ning taimetoitu, näiteks erinevaid salateid ja poke-kausse. “Üha enam kasvab kasutajate huvi eksootiliste maitsete ja maailmaköögi vastu, populaarseim eelistus on Korea ja Tai köök,” ütles Poel.

Bolt Food’i kliendid tellivad enamasti rohkem kui ühe roa ehk suuremale seltskonnale. Kõige enam tellitakse toitu töönädala sees lõunastel ja pärastlõunastel aegadel ning nädalavahetustel. Kaasa tellitud jookidest eelistavad inimesed erinevaid karastusjooke, vähem ostetakse mahla ja alkohoolseid jooke.