1. Enim võib leida apelsinidest just C-vitamiini, tiamiini, folaate, kaaliumi ja kiudaineid. Peale selle veel magneesiumi, vaske, mangaani, fosforit ja A-vitamiini. Teadaolevalt on C-vitamiin oluline komponent, et inimese kaitsesüsteem oleks tugev ja efektiivne. Näiteks stimuleerib C-vitamiin meie organismis valgete vereliblede tootmist ja tööd. Üheks valgete vereliblede tööülesandeks ongi võidelda bakterite ja viirustega ning vähendada sel viisil haigestumise võimalust.

2. See vili sisaldab palju toitaineid, kuid vähe kaloreid ja rasvu. Sõltuvalt viljast sisaldab apelsin 85-88% vett. Ühes keskmises apelsinis peitub umbes 80 kalorit.

3. Näiteks on enne sööki tarbitud apelsin või klaas värsket apelsinimahla tänu apelsinis leiduvatele orgaanilistele hapetele seedimist toniseeriv ja söögiisu tõstev.

4. Apelsin sobib ideaalselt kiireks vahepalaks, mida on lihtne endaga kaasa võtta - tasakaalustab veresuhkru ja hoiab sellega enesetunde värskena ja tuju hea.

5. Apelsinides suures koguses leiduv C-vitamiin toimib ka antioksüdandina, mis aitab parandada vabade radikaalide ja keskkonna saastatuse poolt põhjustatud kahju. Vabad radikaalid põhjustavad meie kehas enneaegset vananemist ja võivad viia krooniliste haiguste nagu südamehaigused ja insult tekkeni.

6. Apelsinides sisalduv C-vitamiin aitab parandada naha väljanägemist ja taastada kollageeni tootmist naharakkudes. Tänu kollageenile on nahk särava jumega ja pingul.

7. Apelsini oranžid ja valged kestad sisaldavad hesperidiini flavonoidi, mis alandab vererõhku ja kolesterooli.