„Pingutame Eesti toidu tuntuse tõstmise nimel, et välisturgudele jõuaks senisest rohkem kõrgema lisandväärtusega tooteid. Kuigi Grüne Woche on eelkõige lõpptarbijamess, siis on see nii sakslaste kui ka paljude teiste riikide põllumajandus- ja toidusektori esindajate jaoks väga oluline suursündmus, mis on heaks platvormiks Eesti toidu tuntuse tõstmiseks ja meie toodete eeliste rõhutamiseks rahvusvahelistel turgudel,“ lisas Sõrmus.

Tänavu on messil esindatud 19 Eesti ettevõtte tooted. Oleme Berliini viinud valiku järgmiste ettevõtete toodangust: Linnamäe Lihatööstus, E-Piim Tootmine, Saaremaa Piimatööstus, Farmi Piimatööstus, Liviko, Estonian Spirit, A Le Coq, DGM Shipping, Mobec, Kalev, Mahetark, Loodusvägi, Bacula, Põltsamaa Felix, Tartu Mill, Kehtna Mõis, Euroleib, Eesti Pagar, Matsimoka.

Grüne Woche messi raames toimub 23. - 27. jaanuarini ka spetsiaalselt ärikülastajatele suunatud väljapanek. Berliini messikeskuse Marshallhausis toimuval kaubandus- ja toitlustusettevõtete esindajatele suunatud esitlusalal tutvustatakse 11 riigi toodete hulgas ka seitsme Eesti toidutootja toodangut. Eriväljapanekul on esindatud kuivatatud põdraliha Wild Jerky, E-Piima lepasuitsujuust, kauavalminud Old Saare juust, Farmi kukeseenemaitseline toorjuust karulauguga, Moe 1886 maheviin, Aakre funktsionaalne mustika-vaarika moos ja Tartu Milli rukkikama.