Saadaval on korraga 2 erisuuruses seinafarmi, millest väikseim on müügil lansseerimise puhul erihinnaga 199$, mis on odavaim kodutarbijale suunatud farm linnafarminduse valdonnas.

“Vaadates seda, kui kiiresti värske toidu hinnad täna maailmas tõusevad ja kui palju täna endiselt tarbitakse madalakvaliteedist ja mürkidega üleküllatud toitu, oleme oma farmidega täna eriti rahul. Toodet võimaldab meil nii taskukohase hinnaga müüa meie tehnoloogia, mis, erinevalt täna enimkasutatavatest taimekasvatustehnoloogiatest hüdropoonikast ja aeropoonikast, ei vaja metsikult erinevaid pumpasid ja sensoreid, et taimekasvatust optimeerida ja automaatseks muuta,” selgitas Click & Grow asutaja Mattias Lepp.

Täna müüki paisatud farmid on suunatud nii kodu- kui ka äritarbijale. “Farmid sobivad hästi ka restoranidesse, lasteaedadesse ja koolidesse. Nii oleks näiteks igal lapsel võimalik vaadata, kuidas taimed kasvavad ja sealjuures ka tarbida eriti puhast ja kohalikku värsket toitu. See on meie jaoks oluline ja oleme täna väga rahul, et nende farmidega võimaldame igal ühel kasvatada head värsket toitu”, lisas Lepp.

Click & Grow uute toodete märkimisväärsusest annab märku ka fakt, et täna on farmid juba ka esindatud NASA teaduskeskuses asuvas Singularity University’s, mis koondab endas maailma juhtivaid tulevikutehnoloogiate spetsialiste. Raymond McCauley, Singularity Ülikooli Digitaalse Bioloogia osakonna juht, kinnitas, et koostöö on täies hoos ja Click & Grow ja ülikooli eesmärgid on samad: leida nutikad, innovatiivsed lahendused tulevikuks, mis võimaldavad inimkonnal pidevalt muutuvad maailmaga sammu pidada.

“Nii tudengid kui meeskond võrdselt saavad igapäevaselt jälgida, kuidas linnafarmid lähitulevikus meie kõigi elusid muutma hakkavad, “ lisas McCauley. Toodete vastu on huvi üles näidanud muuhulgas nii Google, Airbnb kui ka Dropbox.

Click & Grow seinafarmid märgivad ettevõtte edusamme toidutööstuse innoveerimises. Suuremal farmil on ühendatud app, mis võimaldab farmi reaalajas monitoorida ja kontrollida.