Aren nentis, et tervislikud eluviisid koguvad üha enam populaarsust. „Arvan, et ajapikku on inimeste veejoomise komme läinud üha paremaks ja rohkem sisse harjunud ka sellepärast, et veejoomise olulisusest räägitakse üha sagedamini,“ märkis Aren.

Veejoomise harjumuse suurenemist on täheldanud ka kampaaniaga liitunud Tartu baari Zavood juhataja Anni Reino, kelle sõnul on baari töötajatel olnud juba varem kombeks pakkuda kraanivett klientidele, kellele enam alkoholi pakkuda ei sobi.

„Vee tarbimise harjumuse muutumist on näha teadlikuma kliendi käitumises, kes ka ise üha julgemalt küsib kraanivett,“ kinnitas Reino.

Kampaania levikule aitas samuti kaasa Pärnu Kalamajaka kohvik, mille juhataja Anu Mürk lausus, et kohvik on igati kampaania väärtustele toeks. „Kindlasti jätkame vee pakkumist iga veinipudeli kõrvale, sest kampaania mõtteviis võtta vett vahele ühtib ka meie mõtteviisiga,“ lausus ta.

Eesti Alkoholitootjate ja -Maaletoojate Liidu juht Triin Kutberg lisas, et kampaania on saanud baaride külastajatelt palju positiivset vastukaja ning inimesed on hakanud üha julgemalt ka ise alkoholi kõrvale vett küsima.

„Inimeste enda teadlikkus võimalusest ja vajadusest küsida alkoholi kõrvale vett on äärmiselt oluline selleks, et luua tervisele kasulik harjumus, mida järgitakse nii meelelahutusasutuses kui ka kodus,“ lausus Kutberg.

Joogivesi "Jevgeni"