Läks aga hoopis nii – kuna ootamatu paks lumesadu oli hommikuse tipptunniliikluse veelgi enam pea peale ajanud, veetsin ekstra 45 minutit hoopis ummikus. Sadamasse jõudsin kohale 9.55, mis tähendas, et ametliku hommikusöögiaja lõppemiseni on täpselt viis minutit. Minna või mitte? Ikka minna otsustasin siiski emotsiooni ajel ja riskida sellega, et mind hommikusöögisaali ei lubata.

Hotelli administraator soovitas samuti vähemalt proovida ja juhatas mu restorani. Restoraniadministraator ütles aga, et loomulikult võin minna ja kohe tasusin hommikusöögi eest ka küsitud 10 eurot. Hommikusööki serveeritakse Tallink Spa & Conference Hotel'is nende restoranis Nero.

Pilk restorani ja võib öelda, et kell 10 siin hommikusöök lõppema veel küll ei hakka. Terve saali peale polnud mitte ühtegi (!) vaba lauda – kohe saabus aga ka teenindaja ja vabandas, et vabu laudu ei ole ning et privaatsust napib. Istusin ühe vanapaari juurde neljasesse lauda, kes asutasid end kohe aga ka minekule. Selle ajaga, kui kasukat seljast võtsin, oli laud ka “imekombel” end ära puhastanud.

Just teenindus on miski, millele soovin eraldi tähelepanu pöörata. Isegi siis, kui restoran on pilgeni täis; isegi siis, kui söögid kipuvad lettidest lõppema; isegi siis, kui lapsed ringi jooksevad - ma juba kujutan ette, et nende teenindajate jalad lõid pärast mitmetunnist kiiret hommikut tuld – isegi siis leiti aega, et vestelda, viisakas olla, naeratada. Nero teenindajatelt on paljudel õppida.

Ma juba kujutan ette, et nende teenindajate jalad lõid pärast mitmetunnist kiiret hommikut tuld.

Meeldis, et toiduletid olid paigutatud mitte ühte restorani nurka, vaid saali keskele, lubades vabalt nende vahel liikuda ja vältides tüütuid järjekordi ja troppe. Valikus on hommikusöögiklassika: singid-juustud, kuklid, värske salat, helbed ja jogurtid, soe toit (kuhu kuulusid muide ka viilutatud grillitud tomatid!) puuviljad, valik küpsetisi.

Valisin hommikusöögiks muna, kala, kodujuustu, tavajuustu ja veidi salatit. Klassikaline ja tervislik, ning mööda panna nendega ei olegi ju võimalik. Toiduvalikut hindaksin pigem keskmiseks, kuid puudust ei tundnud millestki – eks menüüd on koostatud arvestades, et tegemist on spaahotelliga, mida külastavad paljud pered ning ka vanemad inimesed, on valik keskmine ja võimalikult laia auditooriumit kõnetav.

Pärast soolast taldrikut proovisin kohvi ning cappucinot (mõlemad head) ja parandamatu maiasmokana otsustasin proovida ka purukooki (hotellide klassika, huvitav miks nad kõik seda pakuvad?), Karjala pirukat ja suhkrukringlikest. Purukook oli maitsev, pehme ja marjane; Karjala pirukas meeldivalt mahe ning väike kringel pani hommikusöögile punkti. Pehme, kohev, suhkrune. See oli hommiku parim hetk.

Hektiline hommik sai kohe hoopis teistsuguse tooni.

Aitäh!

* * *

Hommikusöögi hind 10 eurot
Atmosfäär: 8/10
Teenindus: 9/10
Toidu väljapanek: 8/10
Maitseelamus: 8/10
Kohv: 8/10
Kokku punkte 41 (võimalikust 50)

Varasemad hindamised:

  1. Palace 39 punkti. Loe lähemalt SIIT
  2. L' Ermitage 38 punkti. Loe lähemalt SIIT
  3. Swissotel 40 punkti. Loe lähemalt SIIT
  4. Viru hotell 21 punkti. Loe lähemal SIIT
  5. Schnelli hotell 33 punkti. Loe lähemal SIIT
  6. Radisson Blu Sky Hotel 42 punkti. Loe lähemalt SIIT
  7. Estoria 44 punkti. Loe lähemalt SIIT
  8. Nordic Hotel Forum 38 punkti. Loe lähemalt SIIT
  9. Ülemiste hotell 29 punkti. Loe lähemalt SIIT
  10. Oru hotell 31 punkti. Loe lähemalt SIIT
  11. Hotell Euroopa 37 punkti. Loe lähemalt SIIT