Menüü peab olema lihtne lugeda, kiirelt hoomatav ning kliendi teadmata talle alateadvusse pugev. Vaatame siis, mismoodi restoranid juhivad menüüga oma kleindi ostma ikka kallimat veini ja suurema kasumimarginaaliga roogi.

Menüü peab piirama valikuid, fotod aitavad

Menüüd võtavad tugevalt arvesse psühholoogiast tuntud terminit ehk "valikuparadoksi", mis tähistab seda, et mida suurem on inimese ees olev valik, seda rohkem ärevust klient tunneb ning teeb valiku endale tuntud toitude ehk tavaliselt odavamate toitude valikust. On leitud, et maagiline number menüüde puhul on seitse ehk siis menüüs peaks olema maksimaalselt seitse eelrooga, seitse praadi, seitse suppi ja nii edasi. See tagab rahu kliendi peas, mis viib ta tihti ostma kallimat ja seikluslikumat toitu.

See ärevus võib aga omada ka palju pikemaajalist mõju: liigsete valikute puhul tekib alati kliendil peas tunne, et kas ta tegi ikka parima valiku, võibolla jäi mõni palju imelisem roog mekkimata. See jätab "suhu" halva maitse ning pole kindel, kas see klient enam samasse einelasse kunagi naaseb, see aga on halb, kuna 70% restorani klientidest on korduvkülastajad ja püsikliendid.

Kui rääkida aga piltidest, siis pildi olemasolu tõstab uuringute kohaselt selle toote müüki menüüs lausa 30%. Inimesed valivad silmadega ning kui foto on neile meelepärane on äärmiselt lihtne valik ära teha.