R-Kiosk tahab saada kõige populaarsemaks kaasamüüdava toidu ning joogi pakkujaks Eesti turul
R-Kioski tegevjuht Tiia Ilvese sõnul on ettevõtte eesmärgiks saada kõige populaarsemaks kaasamüüdava toidu ning joogi pakkujaks Eesti turul. Alustas ettevõte investeerides Šveitsi tipptehnoloogilistesse kohvimasinatesse.
“Klientide tagasiside põhjal võime öelda, et piimavahu kvaliteet on üks olulisemaid tegureid kohvijookide valimisel. Seetõttu võtsime kasutusele masinad, mis valmistavad eriti pehmet ja siidist piimavahtu,” mainis Ilves.
Uute seadmete vahetamine toimus viiekümnes R-Kioskis novembrikuu jooksul ning koos uute masinatega laienes ka R-Kioski joogisortiment. Näiteks lisandus valikusse külm kohvijook frappuccino ja India päritolu magus vürtside ja piimaga teejook chai latte. Kõikidele kohvijookidele on võimalik juurde lisada eraldi piimavahtu. R-Kioski kohvi valmistamiseks kasutatakse 100% Arabica kvaliteetkohviube ning värsket Farmi piima. Jookide magustamiseks pakub R-Kiosk lisaks suhkrule ka agaavisiirupit.
Statistika kohaselt on piimaga kohvijookide müügimahud aasta-aastalt jõudsalt suurenenud. Tänaseks on ligi 85% soojade jookide müügist piimaga kohvijoogid. Kõige enam on viimastel aastatel kasvanud latte müük, moodustades kohvijookide läbimüügist veerandi.