Toiduliit käivitas äsja piimakampaania, mille eesmärk on tuletada ennekõike lapsevanematele ja lastele meelde, kui väärtuslikud toiduained on piim ja piimatooted.

Toiduliidu juhataja Sirje Potisepa sõnul on rõõmustav näha, et piim ja piimatooted laste seas ülimalt populaarsed on.

„Pole saladus, et piim ja piimatooted on kasvava lapse organismile äärmiselt vajalikud ja kasulikud. Uuring näitas, et väärtuslikud piimatooted on Eesti laste laual iga päev – kas siis joogipiima, kohupiimatoodete, juustu, jogurti või muude toodete näol,“ ütles Potisepp.

Piima järel jõuavad kõige sagedamini laste lauale kohupiim, kohukesed ja kohupiimakreemid.

„83% lastest sööb kohupiimatooteid vähemalt kord nädalas, kusjuures pisut üle kolmandiku neist tarbib kohupiimatooteid ülepäeviti. Peaaegu sama populaarsed on laste seas ka juust ja jogurt, millest juustu tarbib iga päev, ülepäeviti või kord nädalas 81% lastest, jogurtit aga 80% lastest,“ rääkis Potisepp.

Potisepa sõnul on laste seas kõige ebapopulaarsem piimatoode keefir, mille puhul ütlesid 47% uuringus osalenud lastest, et nad ei joo seda üldse. Sellest, miks lapsed regulaarselt piimatooteid tarbima peaksid, räägib neljapäeval, 8. septembril kell 14.45 KUKU raadio saates „Terviseks“ ka Tallinna Lastehaigla endokrinoloogiateenistuse juhataja Ülle Einberg.

Et edastada eestimaalastele piima kasulikkuse sõnumit lustakamal moel, rändab Toiduliidu tänavuse kampaania raames mööda Eesti linnu värviline piimalehma skulptuur, mis kutsub möödujaid endaga pilti tegema ja neid auhindade võitmiseks sotsiaalmeediasse postitama.