See on väga õige käitumine - kui toit ei ole nauditav (jahtunud, soolane, küpsusaste on vale jne.). Küll aga, kui see toit on peakoka poolt tehtud nii nagu tema seda õigeks peab ja ta tunneb, et ei ole eksinud ja vigu pole tehtud, jääb viimane sõna siiski peakokale. Usun, et täna heades restoranides head kokad tunnistavad ka oma vigu, mis on tekkinud info puudulikusest või arusaamatusest.

Minu suhtumine on see, et konstruktiivse põhjusega tagasi saatmine on arendav köögile. Eksin?

See nii väga ei arenda, aga hoiab kokad köögis valvsad.

Kui palju saadetakse tagasi reaalselt toite ja kui palju neist mõistliku põhjendusega?

Seda ei oska mina öelda, kuna mul on selline elustiili koht (Ööbiku Gastronoomiatalu). Aga usun, et enamus toitu saadetakse tagasi ikka mõistliku põhjusega - kliendid on väga toiduteadlikud ja ei tohi neid alahinnata.

Kas eestlane on aru saanud, et restoranis söömine on koostöö koka ja sööja vahel?

Usun, et on.