Alumisel tšekkide võrdlusel on näha menüühindade muutus Union Square Hospitality Group restoranis The Modern ühepäevase vahega (jootraha on aga null):

Suurim hirm, mida jootraha kaotamisega oodatakse on teenindava personali töö kvaliteedi langemine. Jootraha kui selline on hetkel lisateenistus madalama põhipalgaga ettekandjatele ja kelneritele. Kelnerite töötasu ongi hetkel arvestatud selliselt, et põhipalk katab ära minimaalse ning selle eest saab tööandja kindluse, et kelner tuleb tööle ja kannab toidu ette.

Selleks, et ta seda tööd aga hästi või väga hästi teeks, peaks klient andma jootraha. Uus süsteem aga tagab kõrgema palgaga selle, et teenindav personal teeb juba oma palga eest oma tööd väga hästi.

Teine mure, mida kliendid on väljendanud jootraha kadumist kommenteerides on see, et mismoodi peaks klient näitama välja oma rahulolematust teeninduse suhtes. Siiani on klient jootrahaga andnud mõista, kas ta on rahul selle teenindusega, mis talle restoranis on pakutud - kas naeratati piisavalt, kas oldi professionaalsed jne.

Vastus sellele on jootraha kaotanud restorani omanike poolt, et nüüd saab inimene kasutada häälena oma enda häält ja öelda, kui midagi on halvasti või hästi.