1. Naturaalsed veinid väljuvad nišist ja pälvivad üha suurema auditooriumi tähelepanu. See toimub eelkõige tänu väikestele trendirestoranidele, kel on uuendus- ja teadmisjanulised sommeljeed. Ühtlasi tuleb märkida, et naturaalsete veinide kvaliteet üha tõuseb.

2. Maailmatrendina nihkub Bordeaux veidi madalamale. Burgundia näeb välja veinidena miljonäridele, kuid punased Itaalia veinid Ornellaia, Sassicaia ja Brunello di Montalcinos 2010 võivad osutuda tõelisteks leidudeks. Ülehinnatud burgunderite austajatel soovitab McCoy vaadata Itaaliasse Piemonte poole ja mitte unustada imelisi veine Barollo ja Barbaresco.

3. Uusimad pudelis veini säilitamise tehnoloogiad võimaldavad pakkuda restoranides mistahes veine klaasi kaupa. Möödunud aastal avati Londonis restoran, kus pokaaliga on saadaval 110 veini. San Francisco sarnases restoranis 114 veini hinnaklassides 10 kuni 300 eurot pudel. Seda võimaldavat tehnoloogiauuendust nimetatakse Coravin, mille täiustatud versioon võetakse globaalselt kasutusele veel sel aastal.

4. Saint-Emilion otsustas kasutusele võtta 1976. aasta Citroeni baasil loodud veinimobiili ja saatis selle veinituurile. see "degustatsioonisaal ratastel" sõidab mööda jazz-festivale, veinilaatasid ja antiigiturge. Tuur algab märtsis 2016 ja läbib neli regiooni - Edela-Prantsusmaa, Pas de Calais, Bretagne ja Alsace. Autojuht-sommeljee (milline amet!) täiendab varusid, esitletakse kuni 16 eri veini, kohalike veinitootjate juures.

5. Üha populaarsemateks muutuvad - eriti USA-s, kes 2013 tõusis maailma suurimaks veinitarbijaks - "veinid tähtedelt", s.t. näitlejate (Diane Keaton), seriaalide (Downtown Abbey), raamatute, filmide (Fifth Shades of Gray) ja pesapallimeeskondade nimelised veinid. Turundajad näevad siin üha kasvavaid brände.