Tänaseks õhtusöögiks soovitame valmistada midagi kerget ning kõhtu mittekoormavat, kuna alanud on jaanuar ning soovitus puhata raskest lihast. Retsept pakub kiiret lahendust kalaroa valmistamiseks - roa saab nullist kuni serveerimiseni lauale maksimaalselt 30 minutiga, kala ise valmib 15 minutit.

Videost nähtav retsept ei eelda mingit kindlat kala, kuid on peaasjalikult mõeldud valge kala valmistamiseks - koha või karpkala, samuti sobivad tilaapia ja pangasius. Oluline on, et kala valmib kiirelt, ei ole väga rasvane ning sobiks kenasti roheliste ubade, riisi ja majoneesi-laimi marinaadiga.

Kuna jaanuarikuu võiks planeerida kehale puhastuskuuks ehk detox-kuuks, mille ajal piirata alkoholi, kohvi ja muude happeliste jookide joomist ning toituda vaid vajalikust, sobib kerge kala, riis ja oad sellesse projekti ideaalselt.

Kala, riis ja rohelised juurviljad koos klaasi veega on ka sportlaste ja dieeditarkade soovituste nimekirja tipus - roog toidab, annab energiat, kuid ei kasvata rasva.

Vaata, kuidas valmistada kiiresti õhtuks veerandtunniga valmiv ahjukala pruuni riisi ja rohelise salatiga:

Oma Maitse